reklama

Kedy vlastne žena môže pracovať?

Opätovne sa mi po čase vynorila táto otázka, po zistení, že rekvalifikačné kurzy sú limitované vekom. Do 45 rokov, potom už na nich strácate nárok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

Keď som bola mladá a bezdetná, bola som pre zamestnávateľov výstrahou: „Pozor, vydá sa a pôjde na materskú! „ Po dvoch materských dovolenkách som mohla len snívať o tom, že ma niekto zamestná: „Viete, budete veľa chýbať, máte predsa dve deti.“ Po štyridsiatke som už vraj „stará“, všade je mladý, dynamický tím...

Teraz som vlastne outsider. Nielen že mám po štyridsiatke, ale ešte som si dovolila mať dieťa a ísť na rodičovskú dovolenku...Počtom detí som sa zaradila, medzi nepopulárnu entitu, teda som stratila nárok na dvadsaťtisíc pôrodné. Aj keď moja motivácia mať dieťa bola predsa len trochu iná ako získať pôrodné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kto kedy ocení to, že som tomu systému porodila štyroch daňových poplatníkov?

Proaktívne si hľadám si prácu už teraz, lebo mi je jasné, že síce by bolo romantické byť, doma

s malou do troch rokov jej veku, ale to už budem mať 45.

Po spolu deviatich rokoch na materskej dovolenke, nemám síce veľa odrobených rokov a veľa praxe ale už vôbec sa necítim stará. Neovládam cudzí jazyk, myslím si, že zamestnávatelia účelovo udávajú znalosť cudzích jazykov, aby citlivo vyselektovali presne moju vekovú skupinu. Divili by ste sa na akých postoch sa vyžadujú jazykové znalosti.

Zosnovala som si profesný životopis, napísala pre niekoho veselý, pre niekoho šialený motivačný list. Bez obáv ho zverejním. Chcem pracovať pre niekoho, koho osloví a komu tento motivačný list povie, táto osoba pozná svoje silné stránky a o jej kreativite nehodno pochybovať..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem naozaj tak veľa?

Motivačný list

Ak hľadáte zamestnankyňu, totiž pardón, väčšina ponúkaných pracovných pozícií je

v mužskom rode, som zaiste tou, ktorú je hodné si všimnúť. Ako to môžem o sebe tvrdiť?

Mám nadpriemerné komunikačné danosti, schválne píšem danosti, mám to dané „zhora“ a nemám to naučené. Keďže viem kde je „sever“, teda moja orientácia na výkon a efektivitu je jasná. Dokážem pracovať v akýchkoľvek frustračných podmienkach, veď som sa len toť nedávno tretí krát vydávala. Napriek tomu som večná optimistka s pozitívnym myslením. Nakoľko som vždy prevádzala len skupinové športy, tímová spolupráca mi nie je neznámym pojmom. Empatia sa predtým u mňa menila na sebazničujúce samaritánstvo, ale z toho som už vďaka individuálnym supervíziám „vyrástla“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tvrdí sa, že v žene sa každým pôrodom zrodí niečo nové, nechcem trochárčiť, pre istotu som rodila štyri krát.

Ešte stále uvažujete, či ma oslovíte? Príjemným vystupovaním už aj pri telefonickom kontakte Vás hravo presvedčím o tom, že som pre Vás tá pravá.

S úctou

Dana Madejová

Dana Madejová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko bude nakoniec v poriadku. Pokiaľ to v poriadku nie je, ešte to nie je koniec.Indické príslovie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu