reklama

Zavádzací kalendár

Mám kalendáre rada a používam ich každodenne. Zapisujem si do nich rôzne stretnutia a udalosti, na ktoré by som v bežnom živote bez pripomienky v mobile zabudla. Napr. posledný zápis bol Botanická záhrada Deň otvorených dverí od 9 - 17 hod. No povedzte, nie je to dôležitá informácia? Veď v tento deň si môžem kúpiť nové kvety do mojej domácnosti za babku. Možno som staromódna, ale tieto zápisy sú pre mňa posvätné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj moje deti si zvykli na moje zápisky a niekedy sa pousmejú, aké rôzne udalosti na nich z kalendára svietia. Nehovoriac, o tom že sú aj oni aktívny používatelia kalendára.

Dnešná udalosť ma donútila zamyslieť sa nad tým, že dnes sa nedá veriť už ani kalendárom... Najstaršia dcéra sa ráno pozrela do kalendára: „To je super! Je 40. týždeň a cviká v škole z tohto predmetu budú nepárny týždeň, t. z. že máme voľno! Môžeme sa stretnúť so spolužiačkami a konečne dovybavovať čo treba.“ Hneď im to aj zavolala a mohla začať logovačka, no a čo že odpadlo úplne prvé cviko...chyba lávky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po skončení logovačky zapla comp a na sociálnej sieti si prečítala, že cviko bolo, lebo je 39, teda nepárny týždeň. Išla ku mne otázka, ktorý je vlastne týždeň? Aj mňa zaskočil zápis v „mojom“ kalendári, kde týždeň začínajúci 26. 9. 2011 je označený ako 40. Chvíľkovú neistotu sme si overili v inom kalendári a zistili, že je to fakt chyba.

Kalendár ktorý sme obdržali ako prezent od dodávateľa, je vlastne celý zmätočný, lebo končí 53. týždňom, čo si myslím, že už aj malé dieťa vie, že ak sa posledný týždeň v roku prelína s novým rokom, už je to vlastne 1 týždeň.

Poučenie: ak aj Vy patríte k firmám, ktoré si dávajú vyrábať vlastné kalendáre, skontrolovali ste si niekedy aj ich obsah?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: to cviko dcére napokon aj tak odpadlo, lebo profesor je odcestovaný, takže sa vlastne úplne nič nestalo. Aspoň budem mať veselú príhodu, ktorú vylíčim na najbližšom firemnom stretnutí s uvedeným dodávateľom:o)...a mám zas raz čo napísať na blog.

Dana Madejová

Dana Madejová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko bude nakoniec v poriadku. Pokiaľ to v poriadku nie je, ešte to nie je koniec.Indické príslovie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu