reklama

"Tatrabanka - skvelá banka!"

Najlepší idú za nami...tak znie slogan, lákajúci nás stať sa jej klientami. Aj ja k nim patrím, teda neviem či k najlepším, ale ku klientom iste. Zas raz som sa presvedčila, že nie je všetko zlato, čo sa blyští.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Nie som až tak namakaná, aby som využívala všetky služby, ktoré Tatrabanka ponúka, ale ten základný balík vrátane IB dôverne poznám. Pozastavím sa nad službou B-mail jednoduchšie sms banking, ktorú mám tiež aktivovanú.

Reklama láka:

Chcete vedieť o každej zmene na vašom účte? Využite službu B-mail, ktorá vám doručí informácie do mobilného telefónu formou sms správy alebo e-mailu.

Akú mám však istotu, že táto sms alebo e-mail bude doručený výlučne mne?

Prečo to tu spomínam?

Mojej dcére po dobu 6 mesiacov chodili sms notifikácie z úplne cudzieho účtu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keby len z hocakého... 5 miestna cifra zostatku isto poteší každého:o) Tento klient si peniažky na tomto účte zrejme len sporil a občas z neho vybral nejakú tú 20-ku.

Včera prišla sms opäť a naposledy.

Na rodinnej oslave, všetci v náladičke...

Tak sme si z toho najprv začali robiť srandičky. Čo ak jej tajný účet založil jej biologický otec, ktorý jej v živote neposlal ani cent? Túto možnosť sme hneď zavrhli, lebo dcéra má už 19 rokov a neverí na zázraky. Alebo jej to nechal zasielať potencionálny nápadník, ktorý chce robiť dobrý dojem. Alebo je to všetko úplne inak a začnem silno uvažovať či si túto službu ponechám aj naďalej...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom som zavolala na 24 hodinovú službu Dialóg, kde mi milá operátorka osloviac ma celým menom povedala: „Čo môžem pre Vás urobiť?“ A ja že nič, ale pre toho nešťastníka alebo nešťastnicu, o ktorej stave účtu bola moja dcéra pravidelne informovaná asi veľa. Na druhom konci ostalo ticho, že vraj počkajte, tak som čakala, po zadaní čísla účtu, bol hovor viac krát prerušený (zrejme komunikovala s nadriadeným) mi bolo stroho oznámené, že to dajú do poriadku a viac moju dcéru tieto sms obťažovať nebudú. Ešteže poďakovala za upozornenie.

No pre mňa to však v poriadku nie je. Naozaj sa to môže stať?

Áno, zlyhal ľudský faktor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale čo táto sms mohla spôsobiť v nesprávnych rukách?

To 5 miestne číslo, by sa isto v okamihu zmenilo na 0,-€ a sms v tvare:

Z účtu 0000000000 vám odišlo 00000,- €

Disponibilný zostatok 0,- €

by majiteľa účtu asi veľmi nepotešila.

Tak by ma celkom zaujímalo, komu chodia moje sms notifikácie?

Dana Madejová

Dana Madejová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko bude nakoniec v poriadku. Pokiaľ to v poriadku nie je, ešte to nie je koniec.Indické príslovie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu