reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dana Madejová

Dana Madejová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko bude nakoniec v poriadku. Pokiaľ to v poriadku nie je, ešte to nie je koniec.Indické príslovie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

"Tatrabanka - skvelá banka!"

Dana Madejová

"Tatrabanka - skvelá banka!"

Najlepší idú za nami...tak znie slogan, lákajúci nás stať sa jej klientami. Aj ja k nim patrím, teda neviem či k najlepším, ale ku klientom iste. Zas raz som sa presvedčila, že nie je všetko zlato, čo sa blyští.

  • 5. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 334x
  • 19
Cicušky, spojte sa!

Dana Madejová

Cicušky, spojte sa!

Čo vo vás evokuje táto výzva? Akéže cicušky sa to majú spojiť? Komu je známa feministická autorka Eve Ensler - pani vagína (ako ju zvyknú volať), ten alebo tá vie, o čom hovorím.

  • 13. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 0
Zavádzací kalendár

Dana Madejová

Zavádzací kalendár

Mám kalendáre rada a používam ich každodenne. Zapisujem si do nich rôzne stretnutia a udalosti, na ktoré by som v bežnom živote bez pripomienky v mobile zabudla. Napr. posledný zápis bol Botanická záhrada Deň otvorených dverí od 9 - 17 hod. No povedzte, nie je to dôležitá informácia? Veď v tento deň si môžem kúpiť nové kvety do mojej domácnosti za babku. Možno som staromódna, ale tieto zápisy sú pre mňa posvätné.

  • 4. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 815x
  • 0
Kedy vlastne žena môže pracovať?

Dana Madejová

Kedy vlastne žena môže pracovať?

Opätovne sa mi po čase vynorila táto otázka, po zistení, že rekvalifikačné kurzy sú limitované vekom. Do 45 rokov, potom už na nich strácate nárok.

  • 7. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 654x
  • 55
Teenagerka na kúpelnej liečbe

Dana Madejová

Teenagerka na kúpelnej liečbe

Isto aj niekto z vás už niesol dieťa v pubertálnom veku na kúpelnú liečbu. Len toť nedávno som aj ja odviezla svoju šestnásťročnú dcéru na jej už druhý kúpelný pobyt.

  • 28. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 870x
  • 13
reklama
Písanie na pokračovanie:o) časť. 1 Predstavenie

Dana Madejová

Písanie na pokračovanie:o) časť. 1 Predstavenie

O čom sa už len dnes dá písať? Dá sa ešte vymyslieť teplá voda? Myslím si, že príbehy mi napísal život sám, (fuj! aká otrepaná fráza) aj keby som bola najvydumanejšia spisovateľka, toto by som si vymyslieť nedokázala.

  • 21. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu